Zaczynamy…
Urządzenie które wybrałem to TEXA TXT’s jest tzw. kombajnem. Co to znaczy? Mniej więcej tyle że obsługuje kilka środowisk:
- auta osobowe
- auta ciężarowe
- motocykle
- maszyny rolnicze
- łodzie
Dlaczego do omówienia wybrałem interfejs TEXA TXTs? Odpowiedź jest dość prosta, używam tego systemu do aut osobowych a możliwości rozbudowy o informacje techniczne, biuletyny, kalibrację systemów ADAS czy chociażby możliwość wykupu Texa App, które ułatwiają pracę, lista jest jeszcze większa. Urządzenie ma swoje wady i czasem trzeba się wspomagać innymi programami, ale przy ilości systemów występujących w samochodach i chęci robienia prawie każdej marki, nigdy nie znajdziemy złotego środka.
Program potrafi zrobić, kalibrację, sterowanie elementami wykonawczymi, testy np. wtrysków, kompresji cylindrów, dopisane wtrysków itd. Nie wszystko jednak co jest w drzewku wyboru działa jak trzeba i mimo że urządzenie odczytuje sterownik silnika, nie chcę skasować z niego błędów (dziwne ale prawdziwe). Podgląd parametrów rzeczywistych też do końca nie jest w 100% prawdziwy z tym co widzimy na ekranie laptopa… i trzeba wiedzieć czego się spodziewać. W końcu nie program naprawia, tylko ja 😉
To tylko kilka prostych przykładów, na krótkie wprowadzenie do tego działu. https://www.texapoland.pl/
Pozdrawiam
P.